Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

29 november

asså shit vad jag är dålig på att skriva här!
har massa annat att göra eller så glömmer jag bara bort det.

Igår var det disco på sörböle, var där med Paulina Julia Emma
Fanny Isabell Lina Isabella Lisa och Jaana.
Isabell for hem för hon mådde dåligt.
Men discot sög så jävla mkt så Jag Paulina Julia och Fanny
for hem till Emma! Det var skit kul med er tjejer!

Vi måste göra om det!

Var även på max före discot med nåra av dom som jag var med på discot.

Hos Emma åt vi chips å drack massa dricka.

Sen snodde jag Julia's mobil, och skickade sms till Chirs å sa att han skulle ringa.

Så det gjorde han.

Ville verkligen prata med han för det kändes som att han var sur på mig...

men det var han inte som tur var!

Sen skulle han ringa upp för att hans kompis skulle ha mobilen.

Så han ringde upp efter ett långt tag, då hade han glömt att han skulle ringa...

haha du e så smart :]

Sen sa han att jag skulle rina upp han eller nå så då tog jag Emma's hem tele

å ringde. Sen ville hans kompis prata med mig, haha ingen aning om vem det var.

Så nu heter han Nån :-S i min kontakt lista :]

Och julia som är så prat glad skulle ju såklart prata med Chris.

Men det ringde i hennes mobil så hon han typ inte prata med han.

Men jag skulle iaf hälsa att han skrattade som en tomte, haha.

Vi for hem vid typ 11 nånting.
Jag satt mig vid datorn, sen ringde det i min mobil.
Det var chris som ringde, dom stog och väntade på bussen,
och hans kompis la sig på E4an :S
Sen kom bussen så han sa att han skulle höra av sig senare,
men det har han inte gjort.
aja, får väll prata med han ikv eller nått.

Sen idag har jag inte gjort nå specielt mycket.
For till farmor och farfar.
Haha, Farmor frågade om vi ville ha fika,
men både jag och marcus sa att vi var mätta.
Men endå gick hon till kylen, hon frågade mig om jag ville
ha dricka eller mjölk, jag tog dricka.
Sen sa hon bara: Och marcus tar mjölk!!
Marcus: jaha?
sen plockade hon fram allt möljigt typ bullar
kakor å massa annat.
Tror hon att vi svälter hemma eller?=)

Vill vara med nån ikväll, men vet inte riktigt vem.
Måste vara nån ganska nära för jag får ingen skjuts
för mamma har druckit och marcus är lat.
Så då måste jag gå...
Eller jag kan ju iförsig gå in till stan å ta en buss,
men inte fan orkar jag det!

nu har jag inget mer som jag kommer på att skriva.
Peace ya all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0