Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

23 november

Sitter och äter godis, hehe.
Har varit på skyltsöndan hela dagen med Emma och Paulina.
Chris
skulle stå utanför DinSko med klassen eller nå så vi gick dit en snabbis.
Sen har jag frysit så jag nästan dött.
haha nämen det är förbannat kallt iaf.
Jag hade jätte kul med er tjejor, puss på er ♥

Dagens humör: GLAAAAAAAAAD
Dagens borde: duscha kanske
Dagens frisyr: vanlig
Dagens smink: mascara osv 
Dagens klädsel: Team sportia tröja och gråa stuprörs
Dagens planer: tv å sova
Dagens vill ha: vettefan
Dagens längtan: hihi en person (A)
Dagens fundering: jadu
Dagens beroende: inget
Dagens personer: Emma Paulina
Dagens roliga: jag och Paulina har skämt ut oss :]<3
Dagens låt: Takida - Handlake village
Dagens bild: gårdagens


 jag älskar dej vännen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0