Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

2 november

Dagens humör: sleepy
Dagens borde: köpa godis till i morgon
Dagens frisyr: vanligt
Dagens smink: ingenting än
Dagens klädsel: Team sportia byxor och linne
Dagens planer: träning ikväll
Dagens vill ha: godis
Dagens längtan: hemligt
Dagens fundering: vet inte
Dagens beroende: tugummi
Dagens personer: Hemligt
Dagens roliga: mormor
Dagens låt: Danish - Le igen
Dagens bild: har ingen


aja lite om dagen då.
sover fortfarande hade ingen lust alls att gå upp.
hihi mormor är lite kul,
jag hade just satt mig i min säng så kom hon in.
Hon kollade i sägen men såg mig inte,
sen skulle hon gå ut då satt jag bara där och skrattade
så hon såg vart jag var men jag fattar inte hur hon kunde missa mig.

Pratade med Julia för en stund sen.
och hon märker ju att jag har bra minne.....naaaat
haha, hon frågade vad jag hade köpt för godis till i morgon.
Som vanligt minns jag ju inte vad vi pratade om i veckan
men då var det ju så att vi skulle se film osv, så vi fick
ta med oss godis och dricka.
Då hon sa det kom jag på att jag hade fått en lapp om det.
Men vart är den då? INGEN ANING.

Träning ikväll men jag ska inte vara med för jag är förkyld.
Så jag ska sitta och titta på dom i en timma, kuul.
Jag är lite ledsen i ögat men inget jag kan göra åt

 why so serious


Kommentarer
Postat av: julia

haha du har bra minne linnea ;)

2008-11-02 @ 16:04:20
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0