Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

4 december

hej mina vänner.
sitter och paratar med william på msn om allt å inget.
ganska skönt faktiskt, kan prata ut med han även fasst jag inte känner han så bra.
idag har det inte hänt så mkt.
vaknade vid typ kvart i 6 och gick upp kvart över.
gav mamma kortet som jag gjort på skolan, hon fyller år idag så därför hon fick det.
sen bar det iväg till sörböle. vi hade hk. där gjorde vi PIIIIIIIIIIZZA hihihihiihih.
min var godast. jag menar, ingen kan ju göra godare pizza än mig?

som ganska många vet så hag jag varit sur nästan hela veckan pga att jag inte
fick fara på disco imorgon osv.
så jag har inte varit så kul att prata/vara med.
men ikv fick jag goda nyheter för min del!
Isabell och Julia ska till piteå!
Fanny vet jag inte, paulina skulle dit, men emma kunde inte så hon skulle fara med jaana
men hon ville att jag skulle med, men det fick jag ju inte.
så då jag ringde till paulina för en stund sen så sa hon att hon inte skulle fara
och att hon skulle vara med mig och felix hemma hos mig!!!!
kommer bli svin kul.

haha asså jag förstår mig inte på paulina ibland....
idag på slöjden satt vi och pratade med petter.
paulina satt och kopplade in sladdarna till symaskinen
sen tryckte hon på on off knappen.
det funkade inte? hon kollade sladdarna extra noga, men det funkade inte.
hon började bli lite irriterad.
då såg jag att paulina inte hade stoppat i själva kontakt saken under bordet
så då sa jag till henne så snällt jag kunde...
paulina stoppa i sladden före du ska börja sy det brukar funka bättre då!
haha jag älskar dig och din humor gumman :*

som sagt så fyller mamma år idag, massa folk här.
hennes kompis ulla var också här.
alltid kul att prata med, hon är så rolig.
vi började slamsa på om massa saker.
typ att man kunde äta grodor osv :S
aja då sa hon iaf: ja man kan ju äta myror i choklad sås!
då sa jag: men ulla...vad gör du i chokladsåsen?
haha asså egenteligen är det inte så kul med det där
men jag tycker det är skit kul för jag har så dålig humor :]

i helgen har jag inte så mycket plander, eller imorgon så kommer felix då
han slutar eller nå så jag och paulina ska vara med han som jag sa ovanför.
sen då jag pratade med chris i telen idag så tyckte han att jag skulle vara med han å  danne.
men jag tror inte det blir nå av med det.

nu har jag inte så mycket mer att säga.
Peace n love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0