Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

3 december

hooooooooj
ska berätta lite om i veckan.

Måndag: först var jag på skolan som vanligt.
Sen for jag Paulina Julia Emma och Fanny på stan
och fikade på wayne's coffee satans dyrt men vafan hur ofta är jag där?
typ aldrig! vi hade inget annat att göra heller.
Fanny for nån gång efter det, sen ringde chris.
Så jag sa att han skulle komma till stan, men då satt han och åt.
Men han skyndade sig så han skulle komma ialla fall.
Paulina och Emma for just efter jag pratat med han.
Sen gick jag och Julia till CK sprang runt där litte.
Sen ringde Chris igen å sa att vi skulle möta han vid typ balder eller nå.
så vi gick dit väntade i 15 min sen kom han.
då gick vi till ck igen, och han började reta julia för att hon är så liten.
så hon vart lite arg, eller inte arg men.
sen gick vi ut stod på torget å chris tog tag i julia vände henne upp och ner
sen slängde han henne i en snöhög :]
haha förlåt gumman, men där vart du lite ägd!
sen träffade vi pontus å pratade med han sen gick vi till bussen för att chris skulle
till kåge å va med hampus, men det fick han inte för mig.
så vi gick hem till mig istellet.

Tisdag: Gjorde inte så mycket då.
lite läxa mötte Nadja inne i stan gick å kollade på julklappar till marcus
men vi hittade inge. sen gick vi hem.
vi åt sen gick jag till mitt rum å satt där i typ en timme.....uttråkad kan jag säga.
sen bakade jag och mamma pepperkakor, det vart inte så många för jag åt nästan all deg (A)
hihihih ont i magen hade jag då sen iaf.
sen då jag nästan var klar så ringde chris, han sa nått med kneck å hundar lyssnade inte så
mycket för jag var upptagen på att bli arg på degen :-S :-]
hehe sry ska lyssna mer då jag pratar med dig nästa gång, det lovar jag =)

Idag: skolaskolaskolaskolaaaaaaaaaaaan suger.
det är så tråkigt :(
eller ja, oftast är det de! men idag var det lite kul, jag och emma är typ
dom enda som inte är klar med massa frågor om koranen så vi satt i
vårt andra klassrum å gjorde det.
Sen var det en fråga som vi inte hittade svaret till.
då kom våran vikarie och frågade hur det gick.
vi sa bra. men han såg väll att det inte gick så bra så han kom
fram till oss och frågade vad vi var på. då pekade jag på fråga 17 (43 frågor...)
och frågan var typ: muhammed föddes i blablabla vart ligger det? minns inte vad det var
åsså sen han ba ja men det står ju här vart han var född. ja han var ju född i mekka
eller vafan han nu sa. men det var ju inte ens frågan? hallå, vakna!
sen gick han och jag å emma skrattade så jävla mycket!
näst sista lektionen hade vi drama, jag är med petter marcus daniel jaana och isabell.
vi har som inte kommit på nått.. eller... petter kom på att jag skulle vara typ stålmannen å han
fantomen, men jag fick mig inte i dräckten haha 
så vi måste ööh fara och köpa nya....
okej nu fattar alla att vi inte har kommit på nått :(
men vi ska iaf kolla om det finns nå dräckter :]

ikv är det träning, nu ska jag för en gångs skull vara med :D
men det kanske blir den sista...tvivlar på att det bli det men jag kommer
inte att gå så länge till om jag fortsätter att ha så här ont i knäna...
ska vara med lina nån dag! hoppas det går på fredag för alla ska typ
på disco men jag får inte fara så jag MÅSTE vara med nån annars kommer
jag att dö av tråkighet!
hoppas det går älsk saknar dig as mycket!♥
nu har jag inge mer att skriva.
Peace n love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0