Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

26 december

Hej ska vi kramas?
jag har fucking ont i huvet, kanske beror på att jag har varit med min lillavän systemis (systemkamera)
och blixten lyser upp hela skellefteå!!!!!!!!!!
men det dåliga är att jag inte vet hur man lägger in bildena på datorn, jag är SÅÅÅ smart!! nat...

idag har jag varit på stan med först Nadja sen Paulina.
köpte ingenting ? :O
det var ju rea och allt, men inget i händerna då jag gick.
aja det får jag väll vara nöjd för, jag har iallafall inte slösat nå pengar=)
Tråffade även massa folk. MEN WILLIAM DEN JÄVELN SÅG INTE VEM JAG VAR :(
aja, vid halv 1 kanske så gick jag och paulina till subway och åt, muuuumsit!
sen gick vi runt lite och innan  vi for gick vi ner till cubus där celle och challe var.
dom gick in i ett provrum och vi tog det bredvid, sen då jag och paulina gick så skickade
jag sms till celle: haha ja knacka :] och då svarade hon: jag gör ju det..
då knackade hon fast jag och paulina hade redan gått..... PINSAMT celle!!!
hahahah sööt! sen gick vi hem iaf. gick direkt ner till datorn.

igår hade vi lillajulafton med nadja, då fick jag hello kitty sockar av nadja och 22 godisklubbor av mamma :]

Har ätit julbort för en stund sen med familjen mormor nadja farmor farfar och tomas.

och av farmor och farfar fick jag 300 kr och ett badlakarn, tack!


iallafall så har jag så jävla ont i huvet fortfarande att jag inte vet vad jag ska ta mej till :( hoppas att det blir bättre snart iaf.



Dagens humör: glad på dagen men nu är det bara piss
Dagens borde: typ inge
Dagens frisyr: vanlig
Dagens smink: mascara osv
Dagens klädsel: mjukisbyxor och ny tröja som jag fick i julklapp
Dagens planer: inget
Dagens vill ha: mh
Dagens längtan: jaja
Dagens fundering: k
Dagens beroende: bonacua
Dagens personer: farmor och farfar
Dagens roliga: stan
Dagens låt: Frankie J - Daddys little girl 
Dagens bild:

 en glad paulina på subway!
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0