Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

23 december

hihihi snart är det juuuuul!
längtar så jävla mycket, men tiden har gått för fort...
aja skit i det. det verkar som att alla gillar att vecka mig med att ringa i telen,
på mornarna! nu har det varit så 4 dagar i rad, fyfan för det.
jag vill ju sova :(
idag har jag bara tråkat, eller jo, mormor komme typ vid 1 eller nått.
hon hade hela bilen full med julklappar bara åt MIG!!!
haha nej, typ ingen åt mig =/
jag ska då ha mer julklappar än marcus annars blir jag sur!!
nu ska jag bjuda på lite bilder!


 hihi är du busi idag?♥     älskling, du betyder massor!♥

 saknar tiderna med dig♥   fulfan =)

jag saknar dig varje dag vännen♥  
   jag har kännt dig i hela mitt liv. jag glömmer aldrig tiderna med dig.
alla skratt allt bus, ja jag saknar allt med dig. jag litar på dig till tusen, och jag hoppas att jag
alltid har dig kvar. jag älskar dig!♥


aja nu får det vara nog för idag.
Peace N love!
 

Kommentarer
Postat av: GJ

Vadå saknar tiderna med dig? tiden är nu och föralltid ju<3

2008-12-25 @ 17:40:25
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/
Postat av: str

min hampus, min bild, oki

2008-12-26 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0