Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

22 december

nufan var det länge sen jag skrev...
ska berätta om vad jag har gjort i helgen osv.

Fredag:
Skola, hihi pysslade lite dom 3 första lektioonerna.
Efter lunchen sprang jag julia petter och nåra andra in i ett litet rum där
vi har en mick så vi tryckte på knappen och sjöng jullåtar så hela skolan hörde :]
sen var det några andra som hämtade alla andra klasser och sprang in i gympasalen
och dansade, sen komme vi och fortsatte att dansa. sen sa vi god jul och slutade kring halv 1.
jag ringde till chris och hörde om han skulle komma eller inte, men det vart inge av för han var med john.
men jag var iallafall med julia och fanny.

Lördag:
Stan med paulina hihi.
sprang runt lite överallt.
vi skulle igenteligen vara med joel men det vart inge där heller.
skulle försöka att hitta julklappar men inte fan gick det.
det är ju typ omöjligt  =(
vi fick skjuts hem av paulinas pappa sen nästan direkt då jag komme hem så
kom fanny in, marcus fick panik för han hade just kommit ut från duschen
och mamma sa att han var i duschen så hon sprang dit, då fick han ennu mer panik.
sen då han var klar for vi till Åliden.
de var kuuuuuul! åt gröt å hade sång tävling osv.
och det är ju klart att jag och vanessa vann i det!
haha nej jag skojjade, vi kom typ sist :]
vi tog taxi hem vid halv 1 nån ggn.

Söndag:
Gjord inte så spec mycket.
började bråka med chris och celle men det är lugnt nu!
riktig dålig början mellan mig och celle, men vi började om på nytt.
sen på kvällen hade jag fotbolls träning.

Idag, alltså Måndag:
Vaknade av att det ringde. vart inte glad alls.
det var ju ingen mening med att lägga sig och sova igen klockan var ju endå 12.
sen pratade jag med paulina lite så vi for till stan.
och nu ska ni få höra en otrolig sak :D
jag har köppt julklappar!!!!!!!!!!!
men det som stör mig är att typ alla som var på stan skulle köpa sina sista julklappar och
jag mina första :(
träffade min kära vän Hampuuuuuuus!!
det var fan länge sen! men jag måste vara med han nån dag iaf!
får väl ta bussen till kåge nån dag!

jag köpte faktiskt julklappar åt marcus nadja paulina mamma pappa och mormor. ja e ganska
duktig tycker jag... men jag tycker fortfarande att det är för lite julklappar =/
aja mamma får väl hjälpa mig eller nå.

nu har jag inget mer att skriva.
btw kan inte lägga ut bilder,  jag har allt på den andra datorn och den funkar typ inte =/

peace hooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0