Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

15 december

har inte skrivit i helgen. men det här gjorde jag iaf.

lördag: mamma veckte mig tidigt på morgonen för att familjen och nadja skulle
till luleå, där hadde vi lillajulafton.
och då fick jag:
- 500 kr på HM
- ett kilo godis eller mer
- 100 kr på mobilen
- 250 kr till

sen var det inte så mycket mer.
det var kul iaf, då vi komme hem for vi direkt till 3 kronor
och köpte mat. Sen gick jag ner hit till datorn alltså.
satte där i typ 30 min sen gick jag marcus nadja och per ut.
och efter ett tag komme mamma och pappa.
vi gjorde snökojjor, eller ja iallafall jag och marcus.
per och nadja satt bara och kastade snöklumpar på varandra.
sen gick jag in igen och satt mig vid datorn.
 

Söndag: Volleyboll igen, haha det är svin kul men vi suger så satans mycket.
men jag är bara där för att ha kul.
men jag och mina klumpigheter som jag har berättat lite om så var jag även smart där också
vi stod och tränande lite före matcherna och då skulle jag ta upp bollen,
vet inte hur jag lyckades men jag trapmade på bollen så att jag ramlade...
sen typ en timma efter det så skulle vi gå till kiosken, och jag lixon ställde mig
på bollen och ramlade igen :(
På kvällen hade vi fotbolls träning. gick ju som det gick.
råkade sjuta jaana mitt i ansiktet...hihi.
och då vi skulle hem så satt jag och skrattade hela tiden
och började låta som en jävla kines med peppar i näsan.
haha jag vet inte hur jag ska beskriva det men det var nå knas med mig då iaf.
klädde även min lilla julgran i mitt rum, den är finfin :]
sen gick jag och duschade skyndade mig upp för att jag skulle se wallander
som redan hade varit i 15 min då jag kom ut därifrån.
men som tur var hadde jag sett den förut så då var jag inte lika strässad som före.

Idag: skolaaaaaaaaaaa som vanligt.
vi har en teater eller nå på engelska, och jag är en kung med FIN krona som DÖR :((
i gruppen är det jag julia petter viktor och joakim.
efter lunchen såg vi film den hette "sanning eller konsekvens" den var väll okej.
och efter det slutade vi. så jag gick hem tog fika och satt mig vid tvn och datorn.
sen komme paulina så jag gick ut med henne, vi gick typ runt hela sunnanå.
vettefan hur vi orkar. sen satte jag mig vid datorn igen och nu  är jag fortfarande kvar vid datorn.
som ni märker så har jag inte så mycket annat att göra på dagarna om jag inte är med kompisar
eller pratar i telen med paulina eller chris eller nån liknande.

men nu har jag inte så mycket mer att säga 
så ha en fortsatt bra dag=)
jo en sak till bara, på onsdag ska jag färga håret mörkare än vad jag har nu
ska lägga ut lite före och efter bilder på det då det är gjort.
Peace!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0