Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

12 december

hihih jag gillar inte min klumpighet....
på lunch rasten var vi nere i källaren även kallat "uppehållsrummet"
iallafall så körde jag jesper och daniel biljard utan köer.
och så smart som jag är skulle jag he ner handen på bordet och ta upp en boll,
då sköt jesper en boll just då, så jag fick den mitt på en av knogarna :(
det gjorde jätte ont...
sen gick vi upp och såg film, det var typ....eh med kalle anka och hans familj
sen var det med janne långben och hans familj, det var nån jul film.
och efter det hade vi gympa. vi körde harry potter..
då jag komme upp, så gick jag till min hylla och såg att alla stod en bit bort från mig.
så jag gick dit och kollade, då skulle paulina petter och massa andra bevisa att dom
kunde stå i brygga, men det funkade inte för paulina och då sa jag att det var lätt,
så jag var tvugen att bevisa det. Petter fattade inte hur man skulle göra..
eller jo det gjorde han men det gick inte så bra så jag skulle visa
ett enklare sätt, så då jag skulle visa råkade jag först slå min gympa lärare i ansiktet
sen råkade jag armbåga en tjej i 3:an....
asså smart linnea!!! NAE inte ett dugg :(
haha ja nog med det. ikväll har jag varit på norrhammar disco alltså.
vad där med paulina julia isabell och fanny. skit kul.
sen ringde chris så jag tjatade på han att han skulle komma
så han komme efter typ 30 min eller nått vet inte riktigt.
så vi gick ut och pratade med han, sen gick dom andra in så jag stod å pratade med
chris ett tag innnan julia kom ut igen utan skor och hoppade på mig.
chris fick sig iaf inte in så vi andra gick in utan han, haha kanske inte så snällt men.
hihi det var en kille som sprang runt och skrek gratis kramar så jag fick mig en
kram ikväll också, sen sa han till julia att han skulle ändra kramar till pussar men haha
ja då vart det inge av.  


Dagens humör: pretty happy
Dagens borde: gå upp fort mamma börjar bli lite sur
Dagens frisyr: vanlig med typ en halv flaska hår spray
Dagens smink: mascara osv
Dagens klädsel: stuprör och t-shirt, och på skolan hade jag strumpbyxor shorts och team tröja
Dagens planer: kvällens planer annars, vara uppe så länge jag orkar
Dagens vill ha: PENGAR!
Dagens längtan: jadu
Dagens fundering: hmm
Dagens beroende: vet inte riktigt
Dagens personer: alla på discot
Dagens roliga: discot 
Dagens låt: FM static - tonight
Dagens bild: har ingen

Peace N love folks hoooooj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0