Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

28 augusti

Skola idag,
fattade ingenting som vanligt.
Men nu var det inte för att jag har liten hjärna
utan att jag har varit hemma och sjuk.
Som jag sa i förra inlägget hade vi HK på sörböle idag,
kan inte säga nått annat än att det är kuul :)
Vi har Maritha som HK lärare
vet vem hon är eftersom det var Marcus mentor
då han gick på sörböle.
Då jag Emma Paulina & Fanny.p
kom till sörböle gick vi till vita skolan
och hälsade på Emma.g.j Tilda & Paulina.P
det var skoj förutom att Jesper Boman sparkade en sko på mig :(
Men det var kul iaf.
Vi hade slöjd också jag skulle skriva lite saker
om hur jag ska göra min tunika,
sen var det bara massa prat.
Hahah ni som inte vet så är Gustaf en höjdare på slöjd,
han skulle nåla någonting som han skulle sy typ ett tuggummi
eller nå och han satt nålarna rakt ner. . .
Jag: haha varför satt du nålarna rakt ner?
Gustaf: men jag fick inte upp dom igen..
Paulina: hahahaha!
jag: duktig!
Sen var paulina tvungen att sätta dit nålarna
på rätt sätt.
Slutade typ 20 över 2 eller nått,
skulle direkt till stan.
Men först skulle jag skicka en låt till Fanny
och det gick ju fort bara typ 10000000 år.
Då jag kom till stan gick jag till mamma
och sprang runt med massa skor som jag ville ha,
jag fick dom finaste som inte ens går att se
märket var nog.....eeeh...öh....INGENTING :(
Sen kom Fanny så vi gick och skulle köpa milkshake
men då funkade inte glass maskinen
hur glad vart jag då.
Vi gick ut från Frasses
och fick syn på Julia & Isabell,
så vi sprang dit och gick på stan med dom.
Jag köpte en skinn jacka för 600 kronor.
Så nu har jag inte så mycke pengar kvar en krona eller så.
Julia är lite tokig i skinn jackor just nu
hon ska också ha en har hon bestämt
så då sprang vi runt på hela jäkla stan för att hitta
en åt Julia..
Vem tror ni hittade en fin på Cubus om inte jag själv,
hon tyckte att den var fiin och ville köpa den
så liten som hon är så skulle hon ha mindre än 34
så jag letade vidare hittade en i 32 och hon provade den
passade skit bra på hon men då kunde hon inte ha tröja under den
så jag gick och hämtade 34 men hon vägrade ta på sig den
för att den var förstor men det var den inte,
men då hade hon inga pengar så det vart inget köp.
Och så smart som Julia så skulle hon gå in i ett provrum
hmm vad händer??
Jo hon sliter upp dörren till ett provrum
men det var ju såklart inte ledigt.
Hon som var där hade inget på sig upptill.
Och hon sa förlåt stängde dörren
vi sprang iväg och gapskrattade.
nog om det nu.

Nu är det ju såhär att jag ska städa HELA lägenheten SJÄLV!
och bara för att vi bor i lägenhet ska ni inte tro att det är så jävla litet.

Men tillbaka till städningen

Peace ya all=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0