Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

15 augusti

Idag har jag inte gjort så mycket.
Samuel kom på morgonen han hade väldigt brottom in,
Han skulle fort ner och fixa våran dator fort.
Det gick inte så fort menmen.
Vi hade nå jävla virus så han skulle fixa det,
Men han gjorde fel...
Så han var tvungen att göra om allt.
Sen skulle jag fixa en grej på datorn medans han var ute och rökte,
Och jag hade ingen aning om vad jag skulle göra förutom att jag skulle trycka på F1
Och massa annat sen kom det upp allt annat än vad som skulle komma upp
men jag lyckades ganska bra=)
Sen spelade jag Marcus Nadja och Samuel super smash bros.
Marcus vann och Samuel vart jätte arg,
Ganska dålig förlorade det sa han själv
han klarar inte av att förlora i något spel.

Sen idag skulle jag vara med Vanessa,
Men då var hon med nån annan kompis och var på stan och massa annat
så det vart inge.

Annars har jag inte gjort så mycket.
Det var nog allt för mig
Puss/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0